Utelivet på torpet !

Nu ska Lily tränas på att gå i sele lite mer !
Noga övervakad av van stor röd kisse !!



Nu ska otäcka selen på !!









Sigge hjälper till att peppa !!



- Kom så går vi ut på äventyr !!!



- Det är inte farligt, jag lovar !! Det blir kul !!





- Det känns konstigt med den här konstiga selen på....
När jag bodde i Vallentuna behövde jag ingen sån här !!



OK, jag kommer !!







-NÄ MEN, hoppade Du upp på bordet nu ???



- Nåja, får väl sitta här med Dig ett par minuter...
Men sen ska jag visa Dig de stora buskarna !!!



De stora buskarna.....



-Hjälp, det prasslar där inne !!!!!

- Såja, jag lugnar Dig lite !!



- Usch, vilka läskiga buskar.....



Lily vill kolla lite själv på säkrare platser.



Kurrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Men Sigge håller koll på lillan hela tiden !!




Lily slappnar av och njuter av utelivet.





-MEN VART TOG HON VÄGEN ????



- Ah, där är hon !!



Mycket gott gräs här på torpet !!



- Vad skönt att jag hittade Dig så fort !!
- Puss, puss !!!




 


Kommentarer
Ingrid N.

Fina bilder och text som berättar om katternas gemensamma äventyr.

Ingrid.

2011-08-31 @ 16:21:22
URL: http://isrosens-bilder.blogspot.com
E

Vad de är söta!!!!

2011-09-02 @ 19:51:48
URL: http://starskys.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen katt

Vi är en kattälskande familj som bor på Lidingö utanför Stockholm. Den här bloggen handlar om våra två fina Sibiriska katter. De heter Isrosens Inari född i mars 2010 som vi kallar Sigge, och Starskys Gamma född i mars 2011 som vi kallar Lily.

RSS 2.0