En Påsksaga

Är det något vi älskar så är det att vara på vårt torp i Kopparberg!!!
Där springer vi lösa och behöver inte vara rädda för bilar.
Här bjuder vi på en liten Påsksaga!
-Ey, Sigge! Ska vi gå ut i skogen?
-Det låter som en toppenbra idé!
-Då sticker vi!
-Kom nu Lily! Skogen är hitåt!
-Jag kommer...snart...jag ska bara...
-Ey, Lily! kan du hoppa upp dit?
-OM jag kan!
Det kunde hon!
Trallala, nu är vi tillbaka på tomten. Jag hittade ett snöre som var kul att leka med.


Här har man bästa utsikten!






-Kom och kolla, Lily! Man kan se hela världen här uppifrån!


-Wow!!!






-Jag måste springa och berätta det här för matte!


Och Lily berättade om alla dagens äventyr för matte...

Slut!



Kommentarer
Eva T-P

Fiiiiint!!! Kram från Eva

2012-04-13 @ 17:31:41
Eva och resten

Vad ni verkar ha haft det mysigt!!!!

2012-04-15 @ 00:27:43
URL: http://www.starskys.se
Ingrid Näsholm

HÄRLIGA bilder på HÄRLIGA katter.

Kurrr Ingrid.

2012-05-08 @ 23:00:39
URL: http://isrosens-bilder.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen katt

Vi är en kattälskande familj som bor på Lidingö utanför Stockholm. Den här bloggen handlar om våra två fina Sibiriska katter. De heter Isrosens Inari född i mars 2010 som vi kallar Sigge, och Starskys Gamma född i mars 2011 som vi kallar Lily.

RSS 2.0