Popcornlådan...

...passar bättre för vissa än för andra.
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ingrid Näsholm

Finkissarna. Ursäkta att jag skrattade :-) när jag såg att kartongen var för liten. Min dotter bytte försiktigt ut kartongen min ungkatt legat i eftersom den var för liten till en något större när katten inte såg det för att inte katten skulle bli ledsen. (människotänkande) Katten blev dock nöjd.
Hälsningar Sigges gammelmatte.

2013-11-03 @ 10:19:29
Familjenkatt

Ha,ha,ja bara det är någon form av korg eller kartong blir det genast uppskattat !!
Det var extra roligt med denna lilla popcornlåda för Sigge/Inari försökte verkligen lägga sig i den men fick till slut ge upp som man kan se på bilden !!
Man skulle ha kameran runt halsen jämt så man inte missar sånt !!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2013-11-03 @ 18:42:33
URL: http://familjenkatt.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen katt

Vi är en kattälskande familj som bor på Lidingö utanför Stockholm. Den här bloggen handlar om våra två fina Sibiriska katter. De heter Isrosens Inari född i mars 2010 som vi kallar Sigge, och Starskys Gamma född i mars 2011 som vi kallar Lily.

RSS 2.0